Podcasty dla Twojej
marki B2B

Zbuduj autorytet, przeprowadzaj ciekawe rozmowy z ekspertami i obserwuj jak rośnie grono Twoich wiernych odbiorców.
Brzmi ciekawie, powiedzcie więcej

Podcasty stały się jednym z najpopularniejszych formatów budujących autorytet

Pozwalają markom uruchomić własną maszynę generowania treści

Czy te wyzwania brzmią znajomo?

trust

Brak zaufania potencjalnych klientów

Wartość Twojej pracy jest doskonała, ale potencjalni klienci tego nie widzą. Pomimo najlepszych starań podniesienie i ustanowienie wysokiej wiarygodności jest trudnym zadaniem.

vision

Trudność w wyjaśnieniu swojej wizji

Twoja praca rozwiązuje krytyczne problemy, ale przedstawienie jej klientom jest jak tłumaczenie z obcego języka. Trudno jest uprościć swoją ofertę… A sprzedaż jest powolna.

stand out

Brak odróżnienia od konkurencji

Choć firma, którą kierujesz, ma charakterystyczne podejście, cała branża jest pełna szumu. Trudno jest odróżnić swój produkt od konkurencji i nie przyciągnąć uwagę docelowych odbiorców.

Nie tylko Ty tak masz!

31% konsumentów cotygodniowych podcastów, wysłuchało najnowsze nagranie na YouTube. Liczba ta będzie rosnąć, ponieważ platforma mocno inwestuje w podcasty - raport Cumulus

31%

46% cotygodniowych słuchaczy podcastów dokonało zakupu produktu lub usługi w wyniku wysłuchania reklamy w podcaście - Edison Podcast Metrics

46%

Konwersacyjny charakter podcastów zwiększa widoczność marki o 89% - badanie BBC Global News

89%

Nie wiesz, czego dokładnie potrzebujesz?

Jesteśmy po to, aby Ci w tym pomóc! Naszym celem jest Twój sukces! Zacznij od bezpłatnej konsultacji.

Jak podcasty mogą wspierać budowanie Twojej marki?

authority

Budowanie relacji z klientami

Podcasty pozwalają na bezpośrednią interakcję z potencjalnymi klientami. Goście, którzy się w nich pojawiają, często wybierają później Twoją firmę jako dostawcę usług.

audience engagement

Pozycjonowanie CEO i firmy jako autorytetów

Gospodarz podcastu, np. dyrektor generalny firmy, staje się uznanym autorytetem w branży, co zwiększa zaufanie do marki.

generating leads

Utrzymanie długotrwałego zaangażowania odbiorców

Słuchacze podcastów często spędzają ponad 30 minut na konsumowaniu treści, co sprawia, że jest to skuteczny sposób na utrzymanie ich uwagi. Jakie inne media mogą lepiej przyciągnąć uwagę?

relationship

Generowanie leadów i sprzedaży

Regularne publikowanie wartościowych treści podcastów może przyciągnąć nowych klientów poprzez dzielenie się historiami sukcesu.

Podziel się swoją wiedzą i zwiększ świadomość marki!

Pomagamy tworzyć podcasty, które zainteresują Twoich klientów. Skorzystaj z naszego wsparcia, aby stworzyć prawdziwą maszynę contentową dla swojego biznesu!

Twoja maszyna contentowa w 4 krokach!

Oszczędzaj czas i pieniądze!

Tworzymy różnorodne formaty treści na podstawie jednej rozmowy wideo, umożliwiając efektywne zarządzanie Twoimi zasobami.

Success Story: Podcast Escola Mobile

Escola Mobile is the main medium of the Warsaw-based IT company Escola. This podcast has helped the company in:

content audit

Building relationships with potential Clients: Podcast guests often choose Escola as their service provider. Lead nurturing!

master plan

Positioning the CEO and company as authorities: The company’s CEO is recognized as an expert in the mobile and AI industry.

content creation

Maintaining long-term audience engagement: Listeners spend over 30 minutes consuming podcast content.

content distribution

Generating leads and sales: Regular publication of high-quality content attracts new clients.

Dołącz do ponad 50 firm, które nam zaufały i rośnij z nami!

Nie wiesz, czego dokładnie potrzebujesz?

Jesteśmy po to, aby Ci w tym pomóc! Naszym celem jest Twój sukces! Zacznij od bezpłatnej konsultacji.