Budowanie lojalnej i zaangażowanej społeczności to długoterminowa, ale skuteczna strategia sprzedażowa. Sales Angels, największa społeczność ludzi sprzedaży w Polsce, to idealny przykład na prawdziwą siłę tego podejścia. Nie tylko organizują oni regularne spotkania i konferencje dla ludzi związanych ze sprzedażą, ale także wprowadzają elementy grywalizacji i angażują swoich członków na wielu poziomach. Jakie marketingowe lekcje płyną z ich działań? Przyjrzyjmy się bliżej.
Jak Sharebee wyróżnia się na rynku? Strategia i branding, który robi szum!
Jeśli działasz w marketingu B2B, dobrze wiesz, że wyróżnienie się na tle konkurencji bywa wyzwaniem. Mamy całą masę firm, które konkurują o uwagę tych samych klientów, a wybicie się na rynku, gdzie każdy ma swoją wersję „niebieskiego, budzącego zaufanie” logotypu, to prawdziwa sztuka.
Tym bardziej interesujące jest podejście Sharebee – firmy, która postawiła na autentyczność, kreatywność i wyrazistość, co pozwoliło jej stać się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na LinkedInie w Polsce. Co takiego robią, że ich marka przyciąga uwagę, a ich działania marketingowe są skuteczne? Sprawdźmy.