Jak skutecznie wspierać cyfrową transformację MŚP? Case study Fundacji LBC i projektu Go Digital
Kiedy marketing naprawdę wspiera sprzedaż? Case study Globema
Jak budować markę ekspercką w B2B i nie spalić się po drodze? Case study: Maja Gojtowska
Jak Tutlo buduje przewagę dzięki marketingowi opartemu na danych i empatii?
Jak zbudować skuteczny marketing od podstaw? Lekcje od Symmetrical.ai
Marketing to jedno z najważniejszych narzędzi, które może zadecydować o sukcesie każdego biznesu. Jednak aby był on skuteczny, musi być dobrze zaplanowany i wkomponowany w szerszą strategię firmy. Piotr Smoleń, CEO Symmetrical.ai, podzielił się z nami swoimi doświadczeniami, które mogą okazać się cennymi wskazówkami dla każdego, kto chce zbudować marketing od podstaw.
Jak marka osobista może zbudować (i utrzymać) firmę? Historia Karoliny Latus z Super Source Me
Karolina Latus to jedna z najbardziej rozpoznawalnych twarzy polskiego HR-u na LinkedInie. 15 tysięcy obserwujących, setki godzin szkoleń, marka Super Source Me i autorski podcast „HR on Fire”… Karolina podzieliła się z nami lekcjami, które płyną z budowania marki opartej na autentyczności, nie zawsze wygodnych wyborach i cenach, które budziły kontrowersje.
Jak zbudować lokalną społeczność wokół LinkedIna? Case study LinkedIn Local Toruń
Dziś relacje coraz częściej przenoszą się do świata online, jednak to właśnie spotkania twarzą w twarz stają się najbardziej magnetyzujące. Doskonale wie o tym Ania Romanowska – inicjatorka LinkedIn Local Toruń, która od ośmiu lat z pasją tworzy przestrzeń dla prawdziwych rozmów i wartościowego networkingu. Co stoi za sukcesem tego projektu i jakie lekcje mogą z tego wyciągnąć marketerzy, HR-owcy i liderzy firm?
Wyzwania i koszty budowania nowej marki: Kulisy pracy nad Value-Based Consulting
Tworzenie nowej marki od podstaw to wyzwanie, które wymaga zarówno strategicznego podejścia, jak i konsekwentnego budowania relacji z odbiorcami. Paul Pachowicz, założyciel firmy Value-Based Consulting, w swoim podcaście oraz działaniach marketingowych stawia na jakość, transparentność i długoterminową wartość, zamiast łatwych, ale krótkotrwałych efektów.
Wiedza i społeczność – klucz do sukcesu silnej marki
Scena Jutra to coś więcej niż branżowe wydarzenie. To przestrzeń, która łączy świat technologii, sztuki i biznesu. To miejsce wymiany wiedzy, doświadczeń i inspiracji. Michał Fiodorow, współtwórca konferencji i CTO firmy Prolight, opowiada o tym, jak budować markę, stawiając na autentyczność, współpracę i nienachalną promocję.