Czy webinary w 2025 roku jeszcze mają sens? Jeśli słuchasz różnych guru marketingowych, to pewnie myślisz, że nie… Ale jeśli zapytasz Maćka Kasicę z LiveSpace, usłyszysz coś zupełnie innego:
Event jako narzędzie komunikacji. Rozmowa z Michałem Ratajczakiem
Jeszcze kilka lat temu organizatorzy niezbyt chętnie łączyli swoje eventy z online’m. Pandemia wymusiła na nas organizowanie cyfrowych wydarzeń, ale… to właśnie wtedy powstało Gridaly – dziś jedno z najciekawszych narzędzi do obsługi eventów w Polsce, którego założyciele zostali wyróżnieni na liście Forbes 30 Under 30.
Buyer Persona bez ściemy. Rozmowa z Łukaszem Kosuniakiem
Buyer Persona to jedno z najczęściej używanych pojęć w marketingu. Ale równie często jest… źle rozumiane. W wielu firmach kończy się na narysowaniu „pana Jana” – idealnego klienta z warsztatów, który niewiele ma wspólnego z realnym procesem decyzyjnym.
O tym, czym Buyer Persona naprawdę jest, jak ją tworzyć i dlaczego w B2B to temat o wiele bardziej złożony niż w B2C, rozmawiałam z Łukaszem Kosuniakiem – konsultantem i autorem podcastu B2B przy kawie.
Employer Branding bez jednorożców i tęczy. Rozmowa z Kasią Lampart
Employer Branding to hasło, które brzmi efektownie. Łatwo jednak zamienić je w pokaz slajdów z uśmiechniętymi twarzami i sloganami o „młodym, dynamicznym zespole” czy „owocowych czwartkach”. Kampania błyszczy, jest głośno… tylko co z tego? Czy naprawdę przyciąga ludzi, którzy zostaną na dłużej?
O tym, czym EB naprawdę jest, a czym na pewno nie jest, rozmawiałam z Kasią Lampart – ekspertką, praktyczką i autorką książki Twoja firma, nasza marka.
Employer Branding ≠ Rekrutacja
Jak budować markę osobistą i marketing HR? Rozmowa z Nicole Tomanek
Czy marka osobista bardziej przeszkadza, a może pomaga w rekrutacji? Jak AI zmienia pracę twórców treści? I dlaczego seria webinarów może być skuteczniejsza niż pojedynczy event? O tym wszystkim Adrianna Wardzała rozmawiała z Nicole Tomanek – autorką książki HR bez Tabu, twórczynią cyfrową i konsultantką marketingu HR, która niedawno zdecydowała się przejść całkowicie „na swoje”.
Marketing pod kontrolą. Inspiracje od Alex Ignac
To, co dla jednych jest przyjemną adrenaliną, dla innych bywa cichym złodziejem energii: nieustanny wyścig z czasem, maile z wykrzyknikami w temacie, oczekiwanie, że „genialny pomysł” zrealizuje się w jedno kliknięcie. Kalendarz, w którym brakuje już wolnych pól, a każda minuta ma swojego właściciela.
Jak skutecznie wspierać cyfrową transformację MŚP? Case study Fundacji LBC i projektu Go Digital
Większość rozmów o transformacji cyfrowej toczy się wokół korporacji i innowacji za grube miliony. Fundacja LBC postawiła na zupełnie inny kierunek – pomoc mikro, małym i średnim firmom. Ich projekt Go Digital to praktyczny przykład tego, jak można łączyć edukację, doradztwo i cyfrowe kompetencje w sposób, który naprawdę działa.
Kiedy marketing naprawdę wspiera sprzedaż? Case study Globema
Wiele firm B2B twierdzi, że marketing i sprzedaż idą u nich ramię w ramię. Ale tylko nieliczne potrafią to realnie przełożyć na wyniki. Jednym z przykładów świadomego podejścia do tego tematu jest Globema – firma technologiczna, w której Tomasz Stradomski, Head of Marketing & Sales, od kilku lat z sukcesem buduje procesy wspierające efektywną współpracę. W najnowszym odcinku SUURowo o marketingu opowiedział, jak z chaosu stworzyć marketing oraz sprzedaż, które działają systemowo i przynoszą wymierne rezultaty.
Jak budować markę ekspercką w B2B i nie spalić się po drodze? Case study: Maja Gojtowska
W świecie marketingu, gdzie często mierzymy się z presją szybkiego zysku i krótkoterminowych kampanii, są twórcy, którzy konsekwentnie udowadniają, że droga do sukcesu wiedzie przez wartość, autentyczność i długofalowe relacje. Maja Gojtowska, uznawana za jedną z topowych twórczyń na LinkedInie, jest doskonałym przykładem na to, jak budować wpływ i realną sprzedaż, nie „sprzedając” na siłę. W jej podejściu odnajdujemy cenne wskazówki zarówno dla freelancerów, jak i marek, które pragną skutecznie działać w content marketingu. Poznajmy kluczowe lekcje od Mai.
Jak Tutlo buduje przewagę dzięki marketingowi opartemu na danych i empatii?
W świecie, w którym content powiela content, a kampanie marketingowe często przypominają grę w “kto głośniej krzyczy”, Tutlo pokazuje, że można inaczej. Yullia Pysmenna, COO w Tutlo odsłania kulisy działań marketingowych firmy, która od lat skutecznie rozwija sprzedaż kursów językowych online, stawiając na empatię, dane i proces.









