Work Smart not hard

Case study SMART Project

Klient

SMART Project

Branża

Doradztwo i consulting

Co robimy?

Strategia marketingowa
Nowa strona internetowa
UX/UI design
Copywriting (blog, case studies)
Strategia i obsługa Social Media
Rozwój marek osobistych
Organizacja webinarów, spotkań branżowych
Produkcja wywiadów wideo
Wydawanie publikacji

O Smart Project

SMART Project to firma zajmująca się consultingiem biznesowym. Prowadzi projekty, których celem jest wzrost efektywności organizacji i rentowności w procesach biznesowych, produkcyjnych oraz w łańcuchach dostaw. W ramach proponowanych działań optymalizacyjnych wykorzystują rozwiązania z zakresu automatyzacji i robotyzacji.

Smartanie realizują projekty dla firm różnej wielkości i z różnych sektorów. W swoim portfolio mają współprace ze znanymi brandami, m.in.: Brenderup, Volvo, DSV, Hebe, Dr. Max, InPost, Żabka, Geberit i Bakoma. Ich podejście do biznesu, profesjonalizm i wiedza z różnych obszarów sprawiają, że klienci wracają do nich z kolejnymi projektami.

Nasze wyzwanie

Podstawowym celem, jaki mieliśmy do zrealizowania, był wzrost świadomości i rozpoznawalności marki oraz pokazanie przewag na tle silnej konkurencji. Zbiegło się to w czasie z repozycjonowaniem firmy z procesów logistycznych i magazynowych na szeroko pojęte procesy biznesowe.

Nasza rola w tym czasie okazała się kluczowa, gdyż firma nie miała działu marketingu. Jako zewnętrzny współpracownik przejęliśmy stery w tym obszarze. Niewątpliwym wsparciem byli dla nas właściciele, którzy nie tylko rozumieli celowość naszych działań, ale również aktywnie uczestniczyli w procesie zmian.

Nasze działania

W pierwszym etapie prac było przygotowanie strategii marketingowej i komunikacyjnej oraz zadbanie o spójność przekazu. Od strony wizualnej pracowaliśmy nad liftingiem identyfikacji wizualnej , odświeżyliśmy firmowy brandbook, a następnie przygotowaliśmy nową odsłonę strony www. Copywritersko stworzyliśmy nowe podejście do komunikacji z klientami B2B. Zadbaliśmy również o uporządkowanie i odświeżenie setek materiałów marketingowo-sprzedażowych, m.in. portfolio firmy oraz prezentacji sprzedażowych.

Wiedząc, jak ważnym źródłem nawiązywania kontaktów są social media, opracowaliśmy strategię komunikacji na LinkedIn tak z profilu firmowego, jak i osobistych kont członków zarządu.

Ogromną chęć dzielenia się wiedzą przez SMART Project przełożyliśmy na konkretne aktywności. Wraz z zespołem regularnie organizujemy spotkania biznesowe w ramach Platformy Wymiany Doświadczeń, których celem jest łączenie ludzi biznesu i dzielenie się praktyczną wiedzą.

Proces

1. Zrobiliśmy lifting identyfikacji wizualnej

2. Zbudowaliśmy nową stronę www

3. Zadbaliśmy o marki osobiste członków Zarządu - rozwinęliśmy je, publikując wartościowe treści

4. Dbamy o spójną komunikację marki we wszystkich kanałach, budując wizerunek firmy jako rzetelnego partnera biznesowego

5. Regularnie tworzymy content - wywiady, case studies, artykuły, treści marketingowe, wideo

Efekty

W ciągu dwóch lat współpracy wykonaliśmy wiele działań mających na celu umocnienie pozycji SMART Project jako zespołu doświadczonych ekspertów, którzy pomagają zwiększać zyski przedsiębiorstw dzięki optymalizacji procesów. Nasza współpraca pokazuje, że cierpliwość i systematyczność przynosi efekty. Zmiany, których dokonaliśmy, wpływają na rozpoznawalność marki i wizerunek, jaki chcieli osiągnąć właściciele.

Nie wiesz, czego dokładnie potrzebujesz?

Jesteśmy po to, aby Ci w tym pomóc! Naszym celem jest Twój sukces! Zacznij od bezpłatnej konsultacji.