Mission One

Case study Mission One

Klient

Mission One

Branża

Szkolenia, Vr

Co robimy?

Strategia marketingowa
Nowa strona internetowa
UX/UI design
Copywriting (blog, case studies)
Strategia i obsługa Social Media
Rozwój marek osobistych

O Mission One

Produktem Mission One jest autorska symulacja dedykowana liderom oraz ich zespołom. Dzięki zastosowaniu gogli VR i wspólnie przeżytej przygodzie na pokładzie helikoptera lub łodzi podwodnej, uczestnicy szkolenia trenują kompetencje miękkie, doskonalą współpracę i odkrywają indywidualne obszary do rozwoju. Mission One to nie tylko okazja do integracji, ale też cenne narzędzie do pracy nad swoim stylem zarządzania i komunikowania się.

Mission One rewolucjonizuje podejście klientów do szkoleń dla ich zespołów zarówno na rynku polskim jak i poza granicami kraju.

Nasze wyzwanie

Mission One, jako organizacja z zupełnie nowym, autorskim produktem, stanęła przed wyzwaniem zbudowania swojej rozpoznawalności oraz zdobycia pierwszych klientów. Potrzebna była tu spójna strategia marketingowa, która pomogłaby Mission One nie tylko zaistnieć
w branży i przyciągnąć uwagę, ale także wyróżnić się na tle swojej konkurencji.

Firma zwróciła się do SUURa po kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia wizerunku, budowania obecności online i promowania swoich usług w Polsce oraz za granicą.

Nasze działania

Współpracę z Mission One rozpoczęliśmy od stworzenia nowej identyfikacji wizualnej oraz przejrzystej strony internetowej, która w pełni odzwierciedliła innowacyjny charakter symulacji VR. Zadbaliśmy zarówno o UX/UI design strony, jak i szczegółowe treści, które precyzyjnie przedstawiają ofertę klienta.

Równocześnie stworzyliśmy także anglojęzyczny kanał na LinkedIn oraz zaproponowaliśmy działania promocyjne, m. in. uruchomienie newslettera oraz serię live’ów promocyjnych. Zajęliśmy się także regularną dystrybucją treści.

Podjęliśmy też decyzję o zwiększeniu widoczności firmy na LinkedIn poprzez wsparcie założycieli w kreowaniu ich marek osobistych. Dziś są to profile polsko- i anglojęzyczne, które regularnie publikują merytoryczne i promocyjne treści w różnych formach (wpisy, video, animacje).

Proces

1. Zrobiliśmy lifting identyfikacji wizualnej

2. Zbudowaliśmy nową stronę www

3. Zadbaliśmy o marki osobiste członków Zarządu - rozwinęliśmy je, publikując wartościowe treści

4. Dbamy o spójną komunikację marki we wszystkich kanałach, budując wizerunek firmy jako godnego zaufania partnera biznesowego

5. Regularnie tworzymy content - wywiady, case studies, artykuły, treści marketingowe, wideo

Efekty

Strona internetowa Mission One doskonale oddaje innowacyjny charakter symulacji oraz pasję do technologii. Dzięki temu przyciągnęliśmy uwagę klientów i wyróżniliśmy firmę na tle konkurencji. Efektywne UX/UI design oraz przemyślane treści przyczyniły się do lepszego zrozumienia oferty.
Otwarcie i profesjonalne zarządzanie kanałem na LinkedIn umożliwiło firmie skuteczną promocję. Regularna
i przemyślana dystrybucja materiałów zwiększyła widoczność marki.

Nie wiesz, czego dokładnie potrzebujesz?

Jesteśmy po to, aby Ci w tym pomóc! Naszym celem jest Twój sukces! Zacznij od bezpłatnej konsultacji.