Akademia Psychologii
Przywództwa

Case study Akademia Psychologii Przywództwa

Klient

Akademia Psychologii Przywództwa

Branża

Konsulting, doradztwo, edukacja

Co robimy?

Strategia marketingowa: branding, Tone of Voice
Social media (LinkedIn, Facebook, Instagram)
Copywriting (artykuły, posty, materiały promujące wydarzenia)
Podcasty
Newslettery
Oprawa graficzna

O Akademii Psychologii Przywództwa

Akademia Psychologii Przywództwa (APP) to prestiżowa instytucja edukacyjna, która oferuje studium podyplomowe dla osób zarządzających oraz właścicieli firm. Program został stworzony przez Jacka Santorskiego, jednego z najbardziej cenionych psychologów biznesu w Polsce. Akademia wykształciła już ponad 1200 liderów, przekazując im wiedzę z zakresu psychologii, przywództwa i zarządzania. Studium oferowane przez Akademię jest cenione przez liderów w polskim biznesie za jakość merytoryczną i ogólną atmosferę na zajęciach.

Nasze wyzwanie

Akademia stanęła przed wyzwaniem dotarcia do szerszego kręgu odbiorców i rozwoju nowych kanałów komunikacji, aby przyciągnąć zainteresowanych do kolejnych edycji programu. Do tej pory rekrutacja odbywała się głównie poprzez system poleceń od absolwentów. Akademia chciała rozszerzyć zakres swoich działań, szukając nowych, angażujących kanałów komunikacji. Naszymi głównymi celami było więc zwiększenie zasięgów i dotarcie do osób, które nie miały jeszcze styczności z Akademią.

Jako zespół przejęliśmy częściową odpowiedzialność za marketing Akademii, w tym zarządzanie mediami społecznościowymi, przygotowanie treści i promocję wydarzeń, co pozwoliło APP dotrzeć do szerszego grona odbiorców.

Nasze działania

Wspólnie z zespołem Akademii Psychologii Przywództwa opracowaliśmy branding i Tone of Voice, który podkreślają jakość i prestiż programu. Zadbaliśmy o przemyślaną i spójną komunikację we wszystkich kanałach. W obszarze social mediów działamy na LinkedInie, Facebooku i Instagramie. Regularnie publikujemy też materiały wideo na YouTube. W dwóch pierwszych komunikujemy przede wszystkim informacje oficjalne oraz merytoryczne materiały związane z psychologią i przywództwem. Instagram z kolei jest dla nas przestrzenią dla „lżejszego” contentu, który ukazuje Akademię z perspektywy studentów i trenerów.

Zajęliśmy się również rozwojem newslettera, który co dwa tygodnie trafia do bazy subskrybentów oraz współtworzymy podcast APP – opracowujemy jego treści i promujemy w social mediach. Jego prowadzący: Jacek Santorski i Sławek Błaszczak goszczą w nim przedstawicieli polskiego biznesu, którzy dzielą się swoimi refleksjami na temat bycia liderem i skutecznego zarządzania.

Efekty

Profil APP na LinkedIn ma już niemal 15000 obserwujących, a aktywność wśród obecnych i potencjalnych uczestników programu jest bardzo wysoka. Organizowane przez Akademię dni otwarte cieszą się dużą popularnością, a kolejne zrealizowane edycje poszerzają grono absolwentów. Ponadto dzięki systematycznemu rozwojowi kanałów komunikacyjnych rośnie baza leadów oraz rozpoznawalność programu.

Nie wiesz, czego dokładnie potrzebujesz?

Jesteśmy po to, aby Ci w tym pomóc! Naszym celem jest Twój sukces! Zacznij od bezpłatnej konsultacji.