4Results

Case study 4Results

Klient

4Results

Branża

Doradztwo i consulting

Co robimy?

Strategia marketingowa
Copywriting (blog, case studies, treści na strony internetowe, opracowywanie odcinków podcastu)
Obsługa komunikacji mailingowej
Strategia i obsługa Social Media
Rozwój marek osobistych
Organizacja webinarów i live’ów
Przygotowywanie materiałów reklamowych
Wsparcie przy organizacji eventów
Opieka nad kanałem YouTube (podcasty)

O 4Results

4Results od niemal 20 lat działa na rynku szkoleniowo-doradczym.
Ich projekty polegają m. in. na prowadzaniu szkoleń menedżerskich, programów poprawy efektywności i warsztatów strategicznych. Ich zespół składa się z doświadczonych trenerów o bogatym doświadczeniu w obszarze zarządzania i rozwoju.

Firma wspiera swoich klientów w optymalizowaniu działań ich organizacji. Najważniejszymi wartościami zespołu są partnerstwo oparte na zaufaniu oraz wspólne rozumieniu celów. Dzięki temu 4Results ma dziś za sobą ponad 1000 zrealizowanych projektów dla ponad 400 klientów. 

Nasze wyzwanie

4Results zwrócił się do nas, stojąc przed wyzwaniem zbudowania systematycznego podejścia do marketingu dla wielu brandów
i produktów, które posiada w swoim portfolio. Firma potrzebowała kompleksowego wsparcia, którego celem było stworzenie spójnych strategii digital marketingu, komunikacji z klientami oraz rozwoju marek osobistych.

Chcąc zwiększyć rozpoznawalność firmy w przestrzeni online, zespół 4Results zdecydował się na zlecenie stworzenia dedykowanych stron, angażujących treści i skutecznych kampanii mailingowych. Oprócz tego wyzwanie stanowiło prowadzenie spójnej, regularnej komunikacji firmy na portalu LinkedIn.

Nasze działania

Współpraca z 4Results rozpoczęła się od opracowania szczegółowej strategii marketingowej. Naszym głównym celem stało się wzmocnienie wizerunku marki oraz zwiększenie jej obecności online. Na tej podstawie przystąpiliśmy do kolejnych działań.

Cały zespół SUUR zabrał się do pracy! przejęliśmy obsługę komunikacji mailingowej, dbając o regularny kontakt z klientami oraz dostosowanie treści do ich zainteresowań i potrzeb. Równocześnie wdrożyliśmy strategię i obsługę Social Media, co pozwoliło na systematyczną publikację contentu oraz angażowanie społeczności.

Ważnym elementem strategii było wsparcie rozwoju marek osobistych najważniejszych osób w firmie. Stały się one twarzami 4Results, a ich regularnie publikowany content miał na celu budowanie zaufania klientów. Aby dodatkowo wzmocnić komunikację marki, SUUR zajął się organizacją webinarów i live’ów, które pozwoliły na bezpośredni kontakt z odbiorcami oraz promowanie produktów i usług.

Podczas regularnej współpracy dostosowaliśmy się do potrzeb 4Results możliwie najbardziej elastycznie i kompleksowo. Przygotowując materiały tekstowe i graficzne, zajmowaliśmy się promocją wydarzeń stacjonarnych i online, mających na celu wspieranie celów firmy. Naszym zadaniem była także dystrybucja treści podcastowych na Youtube.

Proces

1. Założyliśmy kanał na Youtube dla podcastu “Kto tu rządzi?”

2. Wsparliśmy 4Results w promocji organizowanego przez nich kongresu

3. Rozwijamy marki osobiste partnerów zarządzających, publikując treści promocyjne oraz merytoryczne

4. Dbamy o spójną komunikację marki na LinkedIn, budując wizerunek firmy jako rzetelnego partnera biznesowego

5. Regularnie tworzymy content marketingowy oraz merytoryczny

Efekty

Efektem naszej współpracy jest zwiększenie rozpoznawalności marki
oraz podniesienie liczby zainteresowanych uczestnictwem
w wydarzeniach (warsztatach, kongresach i eventach online) organizowanych przez 4Results. 

Nie wiesz, czego dokładnie potrzebujesz?

Jesteśmy po to, aby Ci w tym pomóc! Naszym celem jest Twój sukces! Zacznij od bezpłatnej konsultacji.