Daleto

Case study Daleto

Klient

Daleto

Branża

Nowe technologie

Co robimy?

Strategia marketingowa
Strategia komunikacji
UX/UI design
Branding
Nowa strona internetowa

O Daleto

Daleto to firma, która zajmuje się analizą i digitalizacją procesów. Jak mówią o sobie – “łączą kropki w biznesie”, dostarczając klientom systemowe rozwiązania usprawniające pracę wszystkich działów w firmie. Dzięki partnerstwom z firmami z różnych obszarów świadczą kompleksowe usługi w zakresie aplikacji biznesowych, weryfikacji tożsamości i wiarygodności oraz podpisów elektronicznych. Zafascynowani technologią i analityczni, widzą jednocześnie szerszą perspektywę nie tylko w biznesie klientów, ale również w swoim. To właśnie otwartość i potrzeba dopracowania oferty były ich głównym motywatorem do zmian.

Nasze wyzwanie

Gdy Daleto zwróciło się od nas z prośbą o wsparcie, wizerunek firmy nie był dostosowany do obecnych wymagań rynkowych, a także odbiegał od realnej oferty, która w tym czasie znacząco się rozszerzyła. Ich głównym celem było odświeżenie brandu – wizualnie i treściowo tak, aby w atrakcyjny sposób trafiać do osób decyzyjnych.

Lubimy challenge, więc wyzwanie to potraktowaliśmy bardzo poważnie. Czekała nas sporo pracy – analiza tego co jest, co ma być, zbudowanie strategii, redesign i wprowadzenie tego w życie.

Nasze działania

Po rozmowach, nakreśleniu historii marki i zmian, jakie się dokonały, musieliśmy poznać wieloelementowy model, w jakim działa Daleto i uchwycić kontekst. Mając te informacje, mogliśmy przystąpić do określenia strategii komunikacji, celów marki, określenia person i języka, jakim firma chce się posługiwać w rozmowach ze swoją grupą docelową. To był pierwszy etap prac.

W drugim natomiast pole do popisu miał nasz nasz grafik. Przygotował on od zera nową identyfikację wizualną – wzór logotypu, kolorystykę, zasady posługiwania się elementami graficznymi. Następnie opracował on wzory materiałów do SM, prezentacji handlowych, a także grafik, zdjęć w tle i stopek mailingowych.

Głównym celem było odświeżenie visualu marki oraz stworzenie spójnej identyfikacji zrozumiałej dla odbiorców.

W trzecim etapie zajęliśmy się zbudowaniem nowej strony www uwzględniającej elementy, które nigdy wcześniej nie były komunikowane. Po wybraniu skórki strona została postawiona – zgodnie z życzeniem klienta – na platformie WordPress.

Kolejnym etapem prac było przygotowanie contentu – wypełnienie strony www treściami, które w sposób przejrzysty i przystępny dla czytelnika pokażą spectrum działań Daleto. Spięcie jedną klamrą wizji firmy, pokazania jej szerokich możliwości oraz zaprezentowania wielu partnerstw i ich wzajemnego uzupełniania się, nie było zadaniem łatwym. Na szczęście, udało się!

Proces

1. Opracowaliśmy strategię komunikacji: cele marki, persony, język

2. Zrobiliśmy rebranding marki: nowy logotyp i całą identyfikację graficzną

3. Zbudowaliśmy nową stronę www.

4. Copywritersko zadbaliśmy o przekaz na stronie www, przygotowując treści (merytoryczne i marketingowe)

Efekty

To projekt, w który bardzo się zaangażowaliśmy i jesteśmy zadowoleni z jego efektów. Z pewnością był dla nas wyzwaniem z racji złożoności przekazu i konieczności zaprezentowania bardzo wielu elementów oferty. Wiele nas też nauczył. Dzięki niemu wypracowaliśmy proces pracy i agile’ową metodę dostarczania materiałów.

Nie wiesz, czego dokładnie potrzebujesz?

Jesteśmy po to, aby Ci w tym pomóc! Naszym celem jest Twój sukces! Zacznij od bezpłatnej konsultacji.