Czy chcesz poznać 13 żelaznych zasad mapowania procesów w firmach produkcyjnych i usługowych? Pobierz bezpłatny e-book I spróbuj wdrożyć 13 zasad od razu w Twoje firmie. Nie czekaj, zrób to jak najszybciej i sprawdź efekty. To proces, dzięki któremu ułatwisz…
Problem solving
Zalety podejścia procesowego w rozwiązywaniu problemów. Obecnie praktycznie każda organizacja stara się to zapewnić, że ich procesy dostarczają najwyższą możliwą do osiągnięcia jakość produktów i usług przy najbardziej efektywnym wykorzystaniu dostępnych zasobów. To bardzo ambitny i trudny do realizacji cel….
Jak dobrze rozpocząć prowadzenie zmiany w organizacji?
Wprowadzenie zmiany w organizacji to zawsze duże wyzwanie bez względu na jej wielkość oraz zakres zmian. Często wprowadzanie zmiany w organizacji kończy się porażką lub połowicznym osiągnięciem tego co chcieliśmy zrealizować. Ten tekst podpowie Ci jak skutecznie rozpocząć proces wprowadzenia…
Kurs online Mapowanie procesów w firmach produkcyjnych. Krok po kroku w duchu Lean Management.
Kurs online Mapowanie procesów w firmach produkcyjnych i usługowych to kompletna ścieżka wdrożenia i wykonania procesu mapowania w organizacji. Od samych podstaw do procesu ciągłego doskonalenia. Mapowanie procesów to technika polegająca na mapowaniu (czyli opisywaniu w sposób graficzny) jak wygląda…
Bezpłatny E-book „Jak wdrożyć i utrzymać system 5S w organizacji”.
Czy chcesz poznać zasady skutecznego wdrożenia i utrzymania systemu 5S? Pobierz bezpłatny e-book I spróbuj wdrożyć system 5S od razu w Twoje firmie. Nie czekaj, zrób to jak najszybciej i sprawdź efekty. To narzędzie, dzięki któremu ułatwisz sobie pracę. 2020…
Poznaj dwa rodzaje klientów, o których MUSISZ zadbać w firmie.
Doskonalenie procesów skupia się na dostarczaniu wartości dla klienta. Mapowanie procesów pozwala dostrzec ta wartość w organizacji jak również identyfikować elementy zakłócające przepływ tej wartości czyli straty. Z reguły skupiamy się na dostarczaniu wartości klientowi ostatecznemu zapominając o innym ważnym…