Żadnych sztuczek. Żadnych haków. Żadnych popularnych i magicznych “rozwiązań”. Znajdziesz tu tylko to, co zadziałało u mnie i jest przetestowaną koncepcją przeze mnie lub moich gości.
Dużo mówię o tworzeniu treści i projektach pobocznych na LinkedInie (Powinieneś tam do mnie dołączyć :)).
Adrianna Wardzała?
Jestem team liderem, przedsiębiorcą na pół etatu i konsultantem ds. content marketingu. Pracowałam z takimi markami jak Harvard Business Review Polska, MIT Sloan Management Review Polska, ale też początkującymi start-upami i najlepszymi trenerami z obszaru zarządzania i sprzedaży w Polsce.
Miałam wiele momentów “ACHA” próbując budować strategie contentowe dla moich klientów i pracodawców.
Teraz dzielę się każdą lekcją, z której nauczyłam się o tym, jak tworzyć wartościowe treści, docierać do klientów i budować z nimi dochodowe relacje wykorzystując social media. Na moim blogu, na LinkedInie i comiesięcznym newsletterze.
Dużo mówię o tworzeniu treści i projektach pobocznych na LinkedInie (Powinieneś tam do mnie dołączyć :)).
